September 22, 2010

Kinley Dress

זמן רב אני מקדישה להפקת הצילומים שלי לבלוג. אחרי שהדגם מוכן ואני מחליטה לייצר אותו אני מתחילה לגבש לעצמי קונספט לצילום. השאלות שעולות הן מה האווירה הרצויה, הצבעוניות והלוקיישן הנכון כרקע לבגד. אני מחליטה מה יהיה הסטיילינג המתאים ומחפשת את האקססוריז הנכונים להשלמת המראה. בפוסטים הראשונים שהעלתי השתמשתי בתיקים, נעליים ותכשיטים מארוני הפרטי, אך לאחר שהרגשתי מיצוי יצרתי קשר עם מעצבים ישראלים מוכשרים לשיתוף פעולה.

בעבר, כשעיצבתי עטיפות דיסקים לאומנים, עבדתי על עיצוב הצילום בשיתוף פעולה עם סטייליסטים, ספרים, מאפרים, צלמים וכמובן האומן עצמו. כעת אני לוקחת החלטות לבד. אני מפיקה, מביימת, מאפרת את עצמי ומתכננת את הסטיילינג. אני מצטלמת ומנסה לבחון את הדברים מהצד תוך כדי העמדה. הדבר לא פשוט, אני צריכה לוודא שהבגד יוצא מוצלח, שהזווית מחמיאה ושהאביזרים מונחים בצורה הטובה ביותר. כמובן שאני סומכת על הצלמים המוכשרים שלי ושיתוף הפעולה איתם פורה ומהנה. אך הלחץ גדול משום שחשוב לי שהכל ייצא מקצועי וכמו שדמיינתי.



שמלת 'קינלי' מתאימה ליום עבודה אך גם לערב, החלטתי להצטלם איתה בבר. הצילום נעשה בשעות הערב עם תאורת פלאש בשילוב התאורה הצהובה של המקום. אני מאוד אוהבת את הצבעוניות המיוחדת שנוצרה בצילומים. השמלה בצבע ירוק בקבוק עמוק, התאמתי לה גרביונים ונעליים בגווני ירוק נושקים. הצבע הכתום מודגש על ידי קונטרסטיות לרקע הכהה וגם על ידי התכשיטים העדינים בזהב.



השמלה מבד קרפ דשין עם שרוול ארוך אך קלילה מאוד ומתאימה לסתיו ולחורף הישראלי. בימים קרים מאוד מוסיפים ג'קט וזהו, גם חם לך וגם יש לך שיק מנצח. השמלה בגזרה ישרה נושקת בעדינות לגוף עם מיפתח v בצוואר. הבטנה בצבע כתום בהתאמה לפסים ובתנועה של הגוף ניתן לראות את הבטנה מציצה באזור הצווארון להשלמת המראה המוקפד.














 דגם שמלה:  Kinley

תיק: Mal | תכשיטים: O-shan
תודה מיוחדת לאדם הורביץ מהבר טקסידרמי

SHOP ONLINE

7 comments:

Little Lost Treasures said...

שמלה יפייפיה, שילוב הצבעים של ירוק בקבוק וכתום הוא ללש ספק שילוב מנצח!
גיליתי היום את הבלוג שלך ואני חייבת להגיד שהוא פשוט מרתק, כייף למצוא בלוג אופנה שהתוכן בו הוא ברמה לא פחות גבוהה מהתמונות והבגדים

חיה said...

מחכה כל שבוע לפוסט שלך!!!!!!!!!
עלייך הכל נראה מושלם ...
מידתי נעה בין 40 ביום טוב ,ל42 ,יש לי סיכוי טוב אצלך?
תודה
חיה.

Avital said...

הפקות נהדרות!
המחשבה והזמן שאת משקיעה בהן ניכר.

yael schiller said...

חיה - יש לך סיכוי מצוין...כבר קנו אצלי במידה 42
את מוזמנת למדוד ולהתרשם
צבי ברוק 1
050-6345012

בארון של גיברת קאופמן said...

איזה יופי!!

לירז said...

השמלה יפייפיה, ושילוב הצבעים מיוחד. נסי אותה גם עם נעלי אוקספורד חומות עם עקב
לירז

Anonymous said...

וואוו!! כל כך כל כך יפה!