September 16, 2010

Boucle Skirt & Violet Blouse

בעולם האופנה העבודה על בגדי החורף נעשית בשלהי הקיץ ובגדי הקיץ מעוצבים בחורף. החום, הלחות והאור החזק ברחובות מקשים עלי להיכנס לאווירת חורף. צריך למשש בדים עבים וצמריים ולפנטז בצבעים כהים וחמימים. אך למעשה, אין ברירה, תהליך העבודה כל כך ארוך שחייבים לעבוד בצורה זו, המוזה היא בראש ואינה יכולה להיות מושפעת ממזג האוויר בחוץ.





ההשראה שלי לבגדים היא אשה חזקה ודומיננטית. אשה בעלת עוצמה וידע שאינה מפחדת משילוב של חוזק ונשיות. המראה שלה נשי ומוקפד, אשה שמחפשת נוחות עם שיק, את הסגנון אני מגדירה 'קז'ואל אורבני מחויט'.
הסגול חציל הוא צבע עשיר, חושני ואצילי. בימי האימפריה הרומית ביגוד בצבע סגול היה שמור למעמדות הגבוהים. שילבתי בחולצה שני גוונים של סגול להבלטה ועניין. בגוון הבהיר - המנג'ט בשרוול, הצווארון והכפתרה הנסתרת. הגוון הדומיננטי הוא סגול חציל כהה. הבדים מכותנה באטיסט, נעימים ואיכותיים.



חצאית הבוקלה מעוצבת בגזרה ישרה עם שני כיסים. להדגשת הכיסים הוספתי פס דק של קצה הבד שעבר פירור כדי ליצור טקסטורת חוטים. בוקלה הוא סוג של טוויד, אריג צמר בתערובות שונות, אבל מוקצן יותר וארוג מחוט צמר שנטווה בלולאות מעוגלות שיוצרות מרקם עשיר.










החצאית קיימת גם בצבע כחול כהה ולחולצה יהיו וורסיות צבע נוספות, הכל בפוסטים הבאים. כל הבגדים מיוצרים בסדרות קטנות, במידות 36-42.

דגם חולצה: Violet
דגם חצאית: Boucle

תיק: Mal | תכשיטים: O-shan | נעליים: שני בר
תודה מיוחדת לסוויטות ורסנו בנווה צדק

SHOP ONLINE

1 comment:

לירז said...

התוודעתי לבלוג שלך רק לאחרונה ולדעתי הוא מקסים ביותר. את מעצבת נפלאה ומוכשרת. אני סטייליסטית דתייה שמתלבשת בסגנון אופנתי והתאהבתי בעיצובים שלך. איפה את מוכרת אותם? אשמח לערוך איתך שיתופי פעולה בתחום, ואת גם מוזמנת לבקר בבלוג שלי (לירה סטיילינג). חג שמח, לירז