November 4, 2013

Checkered Blouse & Nit Blue Pants

חולצות משובצות מחזירות אותי לשנות נעורי, ריח טוב של שנות השמונים. עשור מיוחד אך לא אופנתי בכלל מבחינתי, אני לא אוהבת להיזכר באיך שהתלבשתי אז, בחירות מוזרות שנראו לי בזמנו לגיטימיות לגמרי. רק לחולצת המשבצות שהיתה לי תמיד אשמור פינה חמה בלב. גם אבי לובש חולצות משובצות (אפילו פלנל) וזה נראה לי נורמלי לגמרי החלק המשותף הזה, בגדי גברים הם תמיד השראה.
כשאת רוצה חולצה מחוייטת נוחה ומיוחדת, עם שיק יום יומי לא מתאמץ זו החולצה הנכונה. היא מתאימה לחצאיות, למכנסי כותנה צרים וכמובן תיהיה מעולה עם ג'ינס כחול קלאסי.
עיצבתי חולצת כפתורים מבד משבצות עדין, בד אריג דק ונעים. שילבתי עם בד דמוי קטיפה בגוון קאמל בצווארון הסיני, בכפתרה ובמנג'ט השרוול. גם הכפתורים עטופים בבד זהה.
עיצבתי מכנסי כותנה ארוכים, רב עונתיים, בגיזרה צרה וגבוהה. הרוכסן בסגירה אלכסונית עם שני ניטים סוגרים במקום כפתור. המכנסיים עם כיסים נסתרים בצד ומאחור שני כיסים עם ניט סוגר תואם. בחלק התחתון של המכנסיים יש פתח קטן למראה צעיר וקליל יותר.
החולצה קיימת בבדים נוספים: משובץ ירוק, חרדל חלק, ירוק חלק ומשי פרחים. ניתן לראות בחנות שלי בטשרניחובסקי 15 או במרמלדה מרקט (כאן).
גם למכנסיים גוונים שונים: כחול נייבי כהה, כחול עבודה, קאמל בהיר ואפור עכבר. (כאן).

צמידים: חגית פינק, הגר סתת | תיק: ליברינה

צלם: אלון סגל

No comments: