January 2, 2013

Cream Blouse & Plaid Boucle Skirt



פוסט חדש לכבוד יום העסקים הקטנים שיחול בסוף השבוע הקרוב, ימים חמישי ושישי. עסקים קטנים הם מנוע הצמיחה המרכזי של המשק ומקור חשוב ליצירת מקומות עבודה, חשוב מאוד לעודד ולרכוש בעסקים קטנים הקרובים ללבכם. העסק הקטן שלי מפרנס עסקים קטנים אחרים וכשקונים ממני נותנים פרנסה לתופרת, גזרן, תדמיתן, יבואני הבדים, חנויות הסידקית, צלמים, יועצים ועוד. כולם תורמים לכלכלת המדינה. בחנות שלי אני שואפת לתת את היתרונות של עסק קטן - יחס אישי, מקוריות, איכות ואחריות. החנות והבלוג משמשים גם כבמה למעצבי אביזרים ישראלים, אני בוחרת בקפידה עיצוב מקורי ואיכותי.
בפוסט זה אני מציגה חולצה בגוון שמנת מבד כותנה וואל עם צווארון סיני, כפתרה נסתרת ושרוול ארוך עם מנג'ט מתרחב. המנג'ט ניתן לקיפול ליצירת שרוול שלושת רבעי. החצאית מבד בוקלה בגווני חום ושמנת, מעוצבת בגזרה ישרה עם שני כיסים קידמיים. בוקלה הינו אריג צמר בתערובות שונות, ארוג בטווית לולאות מעוגלות שיוצרות מרקם עשיר.
 החצאית מיוצרת עם בטנה לשמירת הצורה לאורך זמן.

אני מזמינה אתכן לחגוג איתי את ימי חמישי ושישי הקרובים בקניה מושכלת ומהנה עם הנחות מפנקות. ושתיהיה לכולנו שנה חדשה טובה ופוריה.

צולם במוזיאון 'הרצלילינבלום' לבנקאות ונוסטלגיה תל אביבית
תכשיטים: חגית פינק | ארנק: מיה שליו
צלם: אלון סגל

3 comments:

Naama said...

יעל, החולצה מקסימה ביותר. מקווה שהשארת עוד אקסטרה סמול חוץ מזו שלקחת לעצמך. לא בטוחה שאצליח להגיע בימי חמישי וששי, אבל מאוד אשמח לאחת.

תודה,

נעמה

SCHILLER said...

הי נעמה, יש את החולצה במידה שלך והיא יכולה להיות שלך (: את מוזמנת לרכוש בחנות האינטרנטית שלי בנוחות ובקלות
http://market.marmelada.co.il/products/61084

The best of me said...

וואו, חולצה מהממת. גם החצאית מאד מיוחדת.