November 22, 2012

Smart Casual Look By Schiller



כשאני רוצה ליצור לוק יומיומי ונוח לימי הסתיו אני משדכת חולצת כפתורים ובלייזר למכנסי ג'ינס מחמיאים. בחורף הקליל שלנו אלה המדים הקבועים שלי בימי עבודה מחוץ לחנות כשאני מסתובבת בין ספקי בדים, סדקית ומתפרות. השילובים האפשריים הם אינסופיים. חולצה ירוקה עם בלייז חום, חולצה כחולה עם בלייזר חרדל ועוד.

הפעם אני מציגה לכן בלייזר בגוון ג'ינג'י בשם 'ג'ינג'ר'. גזרה קלאסית ומוצלחת שאני ממשיכה מחורף שעבר בשיפורים קלים ובבדים חדשים. הבד הוא אריג כותנה מעורב, בגוונים משתנים של חום ג'ינג'י. מתחת לבלייזר אני לובשת חולצת כפתורים מבד ויסקוזה בגוון חול. הצווארון בגוון חום מכותנה עם דוגמת פרחים עדינה וסרט קשירה תואם הניתן להסרה. את יכולה להפוך מראה קז'ואל זה לרשמי יותר עם חצאית או מכנסי בד מחוייטים. את מחליפה תיק ונעליים וכל המראה משתנה לחלוטין.

נעליים: אלן רובן | תיק: מיה שליו | תכשיטים: איילה ויתקון

צלם: אלון סגל
צולם בהוסטל יפו העתיקה

2 comments:

תמר said...

ברגע שאני חוזרת למידות שלי מלפני ההריון אני באה לפשוט לך על החנות! דגמים נהדרים

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי said...

יעל המהממת, הכל יפה. אני אוהבת את הצבעים הסתווים האלה ובכלל, עלייך הכל נראה מהמם :)