October 2, 2012

Aqua Blouse & Oxford Skirt

















הסתיו הגיע ואצלי בחנות סנוניות ראשונות של חורף, איזו התרגשות. תקופה נעימה בה אפשר ללבוש בגדים ארוכים אך קלילים, רגע לפני שחייבים לשים שכבות כדי להתחמם.

אני רוצה לשתף אתכן לגבי תפיסתי מהם בגדי הבייסיק שכל אשה צריכה בארון. בייסיק איכותי שניתן לעשות איתו שילובים רבים.
נתחיל עם חולצות כפתורים: לפחות שלוש. גוונים בסיסיים כמו – כחול, אפור, שמנת. חולצות חלקות יהוו בסיס מצוין אך כדאי מאוד להוסיף בדים עם פרינט מעניין למראה מתוחכם ורענן. צבעים מעולים נוספים: חום בהיר, בורדו, ירוק, חרדל.
חצאיות: גם כאן אני ממליצה על שלוש בסיסיות, אפשר בגזרות שונות על פי הטעם וההתאמה לגוף. אני אוהבת חצאיות צרות אך לא צמודות מדי ורצוי לא עם לייקרה. צבעים בסיסיים: כאמל, כחול כהה ואפור. רוב בדי הכותנה יתאימו לך לכל העונות וחצאיות לחורף בבדים כמו טוויד ובוקלה יתנו לך גיוון לעונה הקרה. אין צורך בשחור. כחול, חום ואפור הם בסיס מצוין להתאמות רבות. צבעים מעולים נוספים לחצאיות: ירוק בקבוק, חרדל, חציל.
מכנסיים: כמו עם החצאיות, בחרי לך גזרות מחמיאות. אם יש לך שלושה זוגות בגוונים של כחול נייבי, חום כהה ואפור, את מסודרת.
אני מבטיחה לך שכשתפתחי את הארון לא תרגישי שאין לך מה ללבוש. תמיד תרגישי טוב עם עצמך ויכולת השילובים תיהיה גדולה ומעניינת.

בפוסט זה אני מציגה חולצת כפתורים מבד ויסקוזה בשטיפת ווש עדינה, בגוון אקווה. צורת הצביעה מקנה מראה לא אחיד ומעניין לחולצה. הצווארון מבד כותנה מודפס בצורות גרפיות בגווני ירוק וחרדל. הוספתי סרט קשירה תואם למראה נשי ומתוחכם (ניתן להסרה). החולצה קיימת גם בגוון חול וכחול.
החצאית 'אוקספורד' בגוון כחול עמוק בעלת גזרה גבוהה עם חגורת מותן עבה ומחמיאה. שני כיסים קדמיים, אורך עד הברך ורוכסן נסתר מאחור. להשלמת מראה קליל השתמשתי בגרביון רשת בגוון טבעי ובנעל בגוון כאמל.

צולם במלון בוטיק 'דיאגילב' לייב ארט, מזא"ה 56, תל אביב

שרשרת: טל איזיקוביץ | תיק: מיה שליו 
צילום פוסט זה: ליה צ'סנוקוב

1 comment:

Hagar said...

יעל,
פוסט מעולה
והבגדים (כרגיל) נפלאים!
תענוג...:-)