March 29, 2012

Mustard Maxi Skirt & Brown Papillon Blouse

כשניגשתי לעצב דגמים חדשים לקיץ רציתי ליצור מראה ארוך ונשי עם ניגודים. מצד אחד מסודר וגרפי, ומצד שני נשפך וזורם. כמו תמיד, אני מתחילה מסקיצות בסיסיות של צורה וצבע, כמו המעצבת הגרפית שהייתי בעבר. התחלתי בעיצוב גזרת החצאית, סקיצות של צורות – קלוש רחב מאוד, צר ונושק לגוף, עם קפלים וחיתוכים שונים. רציתי לתת לה מינימליזם צורני. החלטתי על רוחב מסוים ויצרתי קפל מרכזי שנותן זרימה ועושר לחלק הקדמי. לאחר עיצוב הגזרה התחלתי בחיפוש אחרי הבד המתאים. חיפשתי בד משי בגוון האהוב עליי חרדל וכשמצאתי את הגוון המדויק עם נקודות שמנת הייתי מרוצה.

בהתאם לרעיון הראשוני של חיבור ניגודים, עיצבתי את החולצה מבד שיפון רך ונוזלי בגיזרה של חולצת כפתורים מחוייטת. יצרתי צורה גרפית של פפיון בצווארון על ידי בד שילוב בגוון חום ומאותו בד עשיתי סיומת של סרט אלכסון בשרוול. בד השיפון בגוון חום עם נקודות שמנת בפיזור משתנה, השלים לי נפלא את המראה שחיפשתי.

אתן מוזמנות לפגוש אותי בחנות החדשה שלי, טשרניחובסקי 15, תל אביב.
ניתן להשיג אצלי גם את התיקים של מיה שליו, נעליים של שומייקר וחגורות עור.

תיק: מיה שליו | צמידים וטבעת: O-shan

צלם: אלון סגל | צולם בבר שפגאט, נחלת בנימין

2 comments:

Anonymous said...

מהמם!

Dror said...

מקסים מקסים מקסים. בביקור הראשון שלי בארץ- אני אצלך בחנות. השילוב של הבדים של החולצה והחצאית ממש טוב בעיני