December 14, 2011

Steel Grey Blouse & Black Boucle Skirt







השבוע פתחתי חנות מקוונת חדשה ב'מרמלדה מרקט', אתר נאה ומאוד ידידותי. אני מאוד ממליצה להתנסות בחווית הקניה האינטרנטית. באתר אני מראה את הבגד מזוויות שונות ובתקריבים, כל מה שאתן צריכות זה רק להקליק, בנוחות ובבית ללא מאמץ. בחנות ישנו פירוט מדויק לגבי מידות גוף תואמות ורשימת מלאי קיים. ישנה אפשרות לשלם דרך פאיי-פאל גם ללא פתיחת חשבון בצורה פשוטה, בטוחה ומהירה. אני מבטחיה לכן אפשרות החזרה או החלפה ללא תנאי. קניה נעימה.
אני מציגה לכן את חולצת השיפון שהצגתי בפוסטים קודמים בגוון נוסף, הדפס נקודות לבנות על רקע אפור פלדה. מפתח צוואר בצורת v ושרוול נפוח עם סיומת של גומי דק. בחלק הקדמי והאחורי ישנה בטנה משיפון מכובס למניעת שקיפות ומגע נעים.
את חצאית הבוקלה הצגתי לראשונה בסדרה מאוד מצומצמת שייצרתי חורף שעבר. ההצלחה היתה גדולה והדגם מבחינתי על זמני. החצאית מעוצבת בגזרה ישרה עם שני כיסים קדמיים. הדגשת הכיסים נעשתה על ידי פס דק של הבד שפורר כדי ליצור טקסטורה של חוטים. הבוקלה הוא סוג של טוויד, אריג צמר בתערובות שונות, אך מוקצן יותר וארוג מחוט צמר שנטווה בלולאות מעוגלות שיוצרות מרקם עשיר.

נעליים: ליבלינג
תכשיטים: נוריתמי
תיק: כיסים

צלם: אלון סגל

תודה למשרד עו"ד ש. הורוביץ ושות' על האפשרות להצטלם בבניין שלהם.

2 comments:

תמר said...

כרגיל - בגדים קלאסיים ומוקפדים, פשוט יפה!
ועד כמה שנוח וכיף לקנות באינטרנט אני מוכרחה לומר שהיה תענוג לפגוש בך פנים אל פנים בדיזינגוף סנטר :)

Anonymous said...

איזה שיק!
ממש אהבתי את הצבעים שלא קשורים לאופנה חולפת
כרגיל, מוכשרת ברמות :)