August 17, 2011

Ocean Glam Dress







כמה פעמים אמרת לעצמך 'יש לי מליון בגדים בארון אך אני חורשת רק על כמה מהם'. משפט ידוע של נשים רבות. אני מאמינה במעט, מדויק ואיכותי, זה מה שהארון שלך צריך להכיל. את לא זקוקה להרבה, את צריכה לבחור בגדים בצורה שקולה ולא אימפולסיבית. בגדים ברמת תפירה גבוהה ובדים איכותיים.

את צריכה לחשוב היטב על התאמה נכונה למבנה הגוף ולאישיותך. לבדוק היטב מה הארון שלך מכיל ובגדים שכבר לא מתאימים להעביר הלאה. בידקי מה את באמת צריכה לשעות העבודה ומה מתאים לך לשעות הפנאי. בחרי להוסיף לארון בגדים בצבעים שאין לך, או צבעים שיכולים להשלים לך מה שקיים בארון. את לא צריכה הרבה, את צריכה מדויק.

אני מציגה לכן את השמלה 'גלאם' בצבע חדש – כחול כהה מעושן. גוונים מעושנים אינם זועקים ומתאימים לאור החזק של הקיץ. שמלה מחויטת באורך הברך, ללא שרוולים, עם כפתורי פטריה אובלים בצביעה מיוחדת בגוון כחול תואם. תפורה היטב מבד קופרו ויסקוזה אוורירי, בעל מראה רך ומגע נעים. לשמלה עיצבתי חגורה מעור זאמש בגוון חרדל עם אבזם מתכת בהתאמה אישית ללא חורים.

לקניה אונליין - לחצי על שם הדגם
דגם שמלה: Ocean Glam Dress

תיק: Madeo | נעליים: שומייקר | צמיד: רובי סטאר | שרשרת: O-shan

צלם: אלון סגל
צולם במלון הרודס תל-אביב

2 comments:

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי said...

הגוונים של האווטפיט מזכירים לי אווטפיט אחר חורפי שלי שצילמתי לבלוג בחורף האחרון. סוודר כחול עם חגורה צהובה-חרדלית. שילוב נהדר בעייני!

דלית said...

שמלות יפות, שיער יפה ודוגמנית טובה