March 31, 2011

Graphic Lines Blouse & Grey Tulip Skirt







הסגנון הבינלאומי, אסכולה אומנותית פונקציונאלית בתחומי האדריכלות והעיצוב, משפיע רבות על עבודתי כמעצבת. הסגנון החל בסוף שנות ה-20 עד שנות השבעים של המאה ה-20. סגנון זה מכונה פעמים רבות 'סגנון הבאוהאוס'. באוהאוס הוא שמו של בית ספר לעיצוב ואדריכלות שפעל בגרמניה בתקופה שבין שתי מלחמות העולם. בבית ספר זה התחנכו ולימדו אדריכלים מפורסמים אשר פיתחו את הסגנון הבינלאומי.
בית הספר הוביל גישה שקראה להתנערות מהסגנון המצועצע ולהדגשת האדם וצרכיו הפשוטים. הסגנון נקי ופשוט, מרבה לעשות שימוש בקווים ישרים ואלמנטים אחרים ההופכים את תוצריו לקלים ופשוטים הן לייצור והן לשימוש. הבאוהאוס הוא אחת מאבני הדרך החשובות בתולדות המודרניזם.

עיצבתי מראה נקי, פונקציונאלי ואלגנטי. החולצה מבד משי עם הדפס פסים אלכסוניים בגוון אפור כהה על רקע שמנת בהירה. צווארון מחויט, פתוח בצורת v עם כפתורים אפורים. החצאית בגזרה ישרה עם מותן גבוה, אורך עד הברך, מעוצבת בקווים מתעגלים ונקיים. צורת המעטפת נסגרת על ידי מיכפלת מודבקת ללא תפר, כפי שמקובל בשמלות אלגנטיות. הבד, משי מעורב, בגוון אפור כהה מעושן. בגב החצאית רוכסן ניסתר ושסע לנוחות בהליכה.
השילוב בין החולצה לחצאית יוצר מראה אלגנטי אך נינוח שמתאים לעבודה ולשעות הערב.
לקניה אונליין - לחצי על שם הדגם
דגם חולצה: Graphic Lines
דגם חצאית: Grey Tulip

תיק: Madeo
נעליים: שומייקר
שרשרת וצמיד חוליות: Shuna ל'גולדי' | טבעת: Aura ל'גולדי' | צמיד: O-shan

3 comments:

עניין שולי said...

איזה יופי יעל כמו תמיד.. הבגדים הלוק שלך, הצילומים, הלוקיישן הכל קסום.. מגיעה אליך בקרוב שולי מבלוג רגעים

Anonymous said...

Beautiful as usual... You are a real talent, bringing a different style to the Israeli street.

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי said...

אני מאוד אוהבת את שילוב הטקסטורה של משובץ ומנוקד, וגם לתיק יש טקסטורה מיוחדת שלו כך שהכל ביחד יוצר מראה מאוד הרמוני ומעניין.

שרונה
Photo.Fashion.Passion