January 6, 2011

Glam Dress







בדיוק שנה עברה מאז שהתחלתי לעצב וליצור בגדים לנשים. הבגד הראשון שעיצבתי עלה לבלוג בפוסט הראשון ביולי האחרון. דברים רבים גיליתי על עצמי כמעצבת בתקופה זו. את ההשראה אני שואבת ממקורות רבים ושונים ואף דיברתי על כך בפוסטים קודמים. אך דבר אחד חשוב, שהיווה תקופה מכרעת בחיי הבוגרים, משפיע עלי יום יום בחשיבה ובצורת העיצוב, היותי מעצבת גרפית בעברי. החיפוש אחרי הצורה, החיבור בין הצבעים, האהבה לקו נקי ופרפקציוניזם בביצוע מנחים אותי כל העת. הנסיון שלי כאשה והבדיקה של הבגדים בחיי היום יום עוזרים לי למצוא את הפתרון לאשה האורבנית, האמא והקרייריסטית שרוצה להתלבש בנוחות ובסטייל.
את השמלה 'גלאם' עיצבתי בסגנון 'שמלת מעיל', בשילוב שני צבעים חמים – אדום עמוק וכתום אוקר. חלוקת הצבעים גרפית לחלוטין – כתפיים, חלק עליון של הגב, מנג'ט שרוול וקישוט בכפתרה בצבע כתום וכל השאר באדום. רציתי שהחלק התחתון של השמלה יהיה נקי לכן עיצבתי את השמלה עם כפתרה חלקית. לא שמתי לולאות במותן לחגורת הבד משום שלכל אחת יש מיקום מותן משלה ולא רציתי להגביל, ניתן גם לשים חגורה עבה יותר או מחומר אחר לגיוון. כדי לא להכביד על המראה ולשמור על קלילות הצטלמתי עם גרביונים בצבע גוף ונעליים באפור עכבר.

דגם שמלה: Glam
שמלה זו ניתן להכין בהזמנה אישית
זמן הכנה: 10 ימים

תכשיטים: O-shan
תודה מיוחדת למסעדת ננוצ'קה

SHOP ONLINE

6 comments:

sefi said...

השמלה ניראת מקסימה.
הייתי מעדיפה אותה בצבע אחיד, אבל הגזרה משגעת לגמרי :)

לירז said...

אהבתי מאוד את הגזרה של השמלה. היא תיראה מדהים בכחול נייבי או רויאל. סופ"ש מקסים, לירז

kfironit said...

מסכימה לגבי ההמלצה על גרביונים וגרבי רשת - היו לי מעולים מטופשופ ועכשיו לא מוצאת: אשמח לקבל המלצות להיכן ללכת בשביל גרבוני רשת כמו המצולמים.

SCHILLER said...

הי כפירונית
גרבוני רשת יפים ואיכותיים ניתן להשיג באמריקן אפרל, בכל מיני צבעים וגם באורך קרסול וברך
לגבי הנעליים ששאלת בפוסט הרלוונטי, לחנות קוראים - אנג'ל, אם אני לא טועה. חנות במרכז שינקין. לגבי השרשרת של אושן - יש אותה בסטודיו שלהן ברחוב פינסקר 5, ת"א
בהצלחה ותהני

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי said...

כמה נשיות וכמה קסם בפריט אחד.
אני מאוד אוהבת את הכתפיים המודגשות!

שרונה
Photo.Fashion.Passion

בארון של גיברת קאופמן said...

מהמם.