November 9, 2010

Blue Blossom Blouse & Blue Boucle

לאחר ארבעה חודשים בהם הסטודיו שלי פועל ושוקק והבלוג פורש כנפיים לחו"ל, החלטתי לפנק אתכן בחווית קניה חדשה ומסעירה. פתחתי חנות בקניון הגדול בעולם, חנות אינטרנטית. החנות שלי פתוחה 24 שעות ביממה, אתן יושבות עם קפה בבית, ללא לחץ וצפיפות, צופות בבגדים מזוויות שונות ומחליטות. אני קוראת לזה Slow Shopping. צורת קניה זו מאפשרת לכן קניה עם מחשבה, לא קניה מהירה ואימפולסיבית. לחנות ניתן להגיע בלחיצת כפתור אחת מימין, אתן מוזמנות!

בחנות ישנו פירוט מדויק לגבי מידות הדגמים, מידות גוף תואמות ורשימת מלאי קיים. ישנה אפשרות לשלם דרך פאיי-פאל גם ללא פתיחת חשבון, דרך כרטיס האשראי בצורה פשוטה, בטוחה ומהירה. אני מציעה לכן, לכבוד הפתיחה, תנאים נוחים במיוחד - משלוח חינם לכל יעד בארץ, אפשרות להחליף מידה או להחזיר תמורת החזר כספי. הנחיות מדויקות לגבי תנאי החנות מצויות באתר ואשמח לענות על כל שאלה שתעלה.





היום אני מציגה לכן וורסיה נוספת לחצאית הבוקלה שהצגתי בפוסטים קודמים בשחור ובסגול. הפעם בצבע כחול עמוק. הבד צמר בוקלה, הגיזרה ישרה וקלאסית עם שני כיסים קדמיים ושסע בגב. החולצה מכותנה דקה ונעימה עם הדפס פרחים קטנים באפור וכחול ודוגמא שונה של פרחים כחולים במנג'ט ובצווארון הסיני. הצבע הכחול נותן למראה זה קלילות ואווריריות. כמו רוב הבגדים שלי, גם שילוב זה מתאים ליום עבודה ולשעות הערב, ליציאה קלילה ולא מחייבת. נתתי נגיעת צבע על ידי שילוב הבגדים עם גרביון אטום בצבע אוקר.

דגם חולצה: Blue Blossom
דגם חצאית: Blue Boucle

תכשיטים: O-shan | תיק: Madeo

SHOP ONLINE

2 comments:

Anonymous said...

Such a great combination - Blue and mustard!!

Daniela said...

Very cool and breezy wintery look.... so lovely.