August 5, 2010

Grey Pleat Skirt & Blue Mingling

איני אוהבת לחנוט את עצמי בסקיני הדוק ונדיר שבקיץ אני אלבש משהו מלבד שמלות וחצאיות אווריריות. ההחלטה מה ללבוש קשורה אצלי למצבי רוח. כהה, בהיר, צבעוני או מונוכרומטי, לפי החשק אני מחליטה לפני יציאה. בגד יפה ומחמיא מרומם את מצב הרוח, חשוב להתאים בגד למבנה הגוף ולא להיכנע לטרנדים חולפים שלרוב מתאימים למעט אנשים. הפצת טרנדים ברבים נועדה לשרת גורמי שיווק שונים, אשה צריכה ללמוד לסנן את עומס המידע המגיע אליה ממגזינים מפתים.



בפוסט זה אני מציגה לכן וורסיה נוספת לחולצה 'מינגלינג' ולחצאית 'פליסה'. הגיזרה זהה אך הצבעוניות החדשה והטקסטורה של החולצה יוצרים מראה שונה לחלוטין.

ֿ

חיפשתי בד שיתאים לחולצת קז'ואל נעימה לקיץ. מצאתי בד כותנה עם הדפס פרחים עדין ובליטות קטנות של נקודות לבנות. את המראה הספורטיבי של החולצה יצרתי על ידי כפתרה נסתרת בצבע כחול עמוק ומנג'ט בצבע זהה בשרוול. הוספתי פסי פספול דקים בחלק הקידמי מתחת לכתף ובגב החולצה. אלמנטים אלו יצרו מראה ספורטיבי ושיקי.





לחצאית הפליסה בחרתי הפעם בד שיפון בצבע אפור עמוק, צבע נייטרלי שמתאים לכל חולצה. למען האמת אפור כהה הוא השחור שלי. הוספתי חגורה דקה לבנה וסנדל לבן. בפוסט הקודם ציינתי שניתן להזמין אצלי חצאית בכל צבע מתוך מגוון הקיים בקטלוג שברשותי. אני מצרפת לכן תמונה של חלק מהקטלוג להתרשמות.





יום הצילומים נערך הפעם בשוק הכרמל ביום חמסין כבד. רציתי רקע צבעוני ועשיר בהתרחשות כקונטרסט לבגדים שעיצבתי.
ברצוני להציע לכן קניה עם מחשבה, לא התרוצצות מהירה בין בוטיקים והחלטות אימפולסיביות ולעיתים שגויות. הצילומים נועדו להציג את הבגדים ולתת לכן לחשוב היטב לפני רכישה.
כמו תמיד, אתן מוזמנות אלי לקפה ומדידה...נתראה בפוסט הבא.

דגם חולצה: Mingling
דגם חצאית:
Pleat

SHOP ONLINE

6 comments:

Anonymous said...

Yafe yafe. Nice variation on the green set from the previous post. Is the fabric light enough and 'noshem; for hard hamsin?

SCHILLER said...

הבד של החולצה מורכב מ-100% כותנה כך שהוא נושם ונעים, היא מחוייטת ולא צמודה לגוף. החצאית עם ביטנה ולא נוגעת כמעט ברגליים...כייפית

בלוג אופנה - Blonde Bleach said...

אין כמו כותנה. הבחירה שלך הייתה מצוינת.

מאוד אוהבת את הלוק הזה.

שבוע טוב שיהיה!

בארון של גיברת קאופמן said...

טוב תקשיבי, אני יורקת דם וצפרדעים כשאני צריכה להחמיא לבחורות אחרות
אבל את כוסית רצח!

והבגדים נפלאים. טרה שיק.

Unknown said...

קודם כל היה כיף לשתות קפה יחד.
ולעניין הפוסט
מקסים, מרענן קלאסי ומגרה הכל יחד
באהבה רפי

Anonymous said...

Waterproof Ipod itouch Speakers Song

Feel free to surf to my blog post - video to mp3 converter download