July 15, 2010

Polka Dot Dress

אני אוהבת לעסוק בניואנסים, בפרטים הקטנים. בהבדלים בין גווני בד שונים, גדלים וצורות של הדפסים, טקסטורות ועוד. יש כאלה שמאמינים שהתמונה הכללית היא העיקר, אך אני מאלה שיורדים לפרטים, לעיתים אפילו לעומק מדי. מעצבים רבים עוסקים בנושאים זהים ורעיונות דומים, אך המבדיל העיקרי בין עבודה אחת לשניה היא הניואנסים.

דגם שלישי שלי שאני מציגה כאן בבלוג היא שמלה עם הדפס של נקודות, או בכינוי המקצועי 'פולקה דוט'.



ארגז הכלים שלי היה הידע והנסיון שצברתי שנים רבות כמעצבת גרפית, כל הידע מתנקז בימים אלו לעיצוב בגדים. אם בעבר עבודתי הצריכה שעות רבות מול המחשב, הפעם העבודה שלי היא ידנית לחלוטין. עפרונות צבעוניים, דפי סקיצה, וכמובן הבדים והסידקית שמהווים לי השראה גדולה.



עולם הבדים בארץ מוגבל מאוד. אם לכל מעצב היתה אפשרות לייצר בדים לקולקציה שלו, השמים הם הגבול. גיליתי שרוב הבדים בנמצא הם בצבעים מונוכרומטים וחלקים. בנרות אני מחפשת בדים שיכולים לממש את האספירציות העיצוביות שלי.



בבחירת הבד לדגם זה, חיפשתי אחרי "הנקודות הנכונות" וחיבור נכון בין שני צבעים. היו אופציות רבות - נקודות גדולות, בינוניות, ברווחים שונים ומשונים. הבד הירוק שבחרתי הוא עם נקודות חומות עדינות וקטנות מאוד, נוצרת טקסטורת נקודות מעניינת ולא שיגרתית. (כמעט ולא ניתן לראות את הנקודות בתמונה, אך בדף הסקיצה למעלה ישנה חתיכה קטנה של הבד וכך רואים יותר בבירור). הבד השני בצבע חום עם נקודות בגודל שונה, ההדפס גרפי יותר ובולט. אני אוהבת את השילוב של ירוק וחום אך כמו שציינתי, הכל תלוי בגוון ובניואנסים.

ואם בפרטים אנו עוסקות, בתמונה הבאה אני מציעה שילוב של סנדל מתאים. בכל דגם אני מנסה לתת רעיונות לשילובי אביזרים שונים, מתוך הארון הפרטי שלי אני עושה בחירות של תיקים ונעליים לכל בגד שאני מעצבת. אני נותנת לכן רעיונות, אך ניתן לעשות שילובים רבים. לא צריך לרכוש הרבה, אבל מה שיש צריך להיות נכון ואיכותי.



הגזרה של השמלה קלאסית ונקיה, עובדת טוב על הגוף הנשי. צווארון עגול מודגש על ידי סרט אלכסון הגזור מהבד החום, נפח קל בשרוול על ידי כיווצים קטנים והצמדה עדינה של המנג'ט בסוף השרוול. המותן מודגשת על ידי הצבע הכהה והצמדה עדינה לגוף. ולבסוף, הגב...גם הוא חשוב מאוד בעיניי, בחרתי לשים כפתורי פטריה קטנים לכל אורך הגב.





דגם זה ייצרתי בשילובים נוספים, הכל כמובן עם נקודות. שמלה שחורה עם חגורה לבנה, חומה עם חגורה ירוקה ולבנה עם חגורה שחורה.
לנוחיותכם, הוספתי מחירון מתחת לפרטי ההתקשרות וכן את מספר הנייד שלי לקביעת פגישה. אתן מוזמנות להגיב וכמובן להגיע אלי לבוטיק...נשתמע בפוסט הבא.

דגם שמלה: Polka Dot

SHOP ONLINE



4 comments:

Anonymous said...

Maxim, Maxim, Beautiful tiny details.
Dani

Noa Raviv said...

מקסים!

photo.fashion.passion said...

השמלה הזאת מקסימה!!!
את מאוד מוכשרת, כל הכבוד.

שרונה

Anonymous said...

I love the names of the designs. Polka dot!