July 22, 2010

Green Pleat Skirt & Mingling Blouse



המון זמן חשקתי בחצאית פליסה. כשהחלטתי לעשות לעצמי אחת כזו, הייתי בעיצומו של קורס תפירה בשנקר. חיפוש אנשי מקצוע לביצוע איכותי של קיפולי הפליסה והתפירה העדינה היתה משימה לא פשוטה.
ישנם הרבה סוגים של קיפולים - קפל עומד, בצורת שמש ועוד, שימוש רב בפליסה נעשה בחצאיות לרקדניות ובשמלות כלה. אני רציתי מחויטת אך כייפית, בצבע לא שיגרתי.



לבסוף החלטתי על קפל שוכב ברוחב 1.2 ס"מ. פשוט נראה לי טוב בעין, משהו במרחק בין הקפלים עבד לי טוב.



נסיונות רבים עשיתי כדי למצוא את הגיזרה המתאימה לגוף. בתחילה חשבתי שגזרת A עם חגורה במותן תיהיה קלאסית ונכונה, אך נוצר נפח מיותר באזור הישבן והרגשתי שזה לא מחמיא לגוף הנשי. יום אחד, צפיתי בהופעה של להקת 'בת שבע' ולהפתעתי הרקדניות היו עם חצאיות פליסה בסגנון סקוטי מחויט. החצאית היתה מונחת נמוך, מתחת למותן. בצורה זו החצאית זורמת על הגוף ומחמיאה. וכך עשיתי בגיזרה שלי.



בד השיפון בגוון הירוק נראה לי מעניין, בולט ולא סטנדרטי. בדי שיפון ניתן להשיג בגוונים רבים ומשגעים. ברשותי קטלוג עם יותר מ-90 גוונים - כהים, בהירים, מעושנים ופסטלים. ניתן להזמין חצאית בכל צבע מהמגוון הקיים, כמובן שיש לי מידות שונות למדידה, אתן מוזמנות.

כדאי לשלב את החצאית עם חגורות שונות, בתמונה זו שמתי חגורת בד עדינה שנותנת מראה אחר לחצאית.


חולצת 'מינגלינג' עשויה מבד משי וויסקוזה, בשילוב של שני צבעים. מחויטת אך קלילה ויום יומית, בעלת צווארון עם מיפתח v, נשי וזורם. הכפתורים נסתרים וניתן ללבוש אותה גם מעל חצאית או מכנסיים. הגזרה נושקת אך לא צמודה לגוף והשרוול עם כיווצים עדינים. החולצה קיימת בשילוב בדים נוסף.


זהו להפעם. ניפגש שוב בחמישי הבא עם דגם חדש. שימו לב לשעות הפתיחה שפירסמתי כאן בבלוג ובדף הפייסבוק שלי. אתן מוזמנות!

דגם חולצה: Mingling
דגם חצאית:
Pleat

3 comments:

Anonymous said...

Wow! So beautiful. Light, Summery, Avriry, perfect for TLV weather.
Dani

Anonymous said...

החצאית נהדרת! ביצוע מוצלח ביותר, ובחירת הצבע משגעת! אהבתי ביותר!!!!

Anonymous said...

Very beautiful photos. The green skirt looks lovely on the background of the deep blue sea and sky.