July 2, 2013

Blue Mosquito T-Shirt

אני חוגגת שלוש שנים לבלוג! שלוש שנים בהן אני נותנת לכן הצצה לקו המחשבה שלי מאחורי עיצוב הבגדים. הסגנון שלי השתנה מאוד מאז הצגתי את הדגם הראשון. השינוי אינו במודע, תהליך העיצוב שלי הוא אינטואיטיבי לגמרי, מגיע מהבטן וכך ההתפתחות טבעית וזורמת. העסק שלי מתפתח בזכותכן לקוחות יקרות וההיכרות עמכן חשובה לי.

בפוסט זה אני מציגה לכן את חולצת מוסקיטו בגוון נוסף, כחול עם שמנת. החולצה בגזרת T עם צווארון V, עשויה מבד כותנה וואל בגוון שמנת. בד השילוב הכחול עשוי סריג כותנה. החצאית בגזרת A מבד כותנה סאטן בגוון כחול עמוק, כיסים קדמיים ורוכסן ניסתר בגב.
החולצה קיימת בשילוב שמנת ואדוםהחצאית קיימת גם באדום, כתום מנדרינה ואפור בהיר.
הדגם חותם את עונת הקיץ ומתחיל את חגיגות סוף העונה בחנות. אתן יותר ממוזמנות לחנות שלי.

שרשרת: יסמין וינוגרד (להשיג אצלי) | צמיד: רובי סטאר | נעליים: שומייקר
צלם: אלון סגל
צולם בבית העיר, תל אביב יפו

No comments: