May 26, 2014

Drop Neckline Purple Dress

מעצבים רבים יוצרים שמלות כלה מבדי משי ולא סתם. הבד בעל משקל קל ומראה קטיפתי בוהק, אוורירי ונושם. רכות החומר מאפשרת לבגד ליפול היטב על הגוף. ייצור בד המשי הינו תהליך קשה ויקר אך הסיב חזק ואיכותי ויכול להחזיק שנים רבות.
אני אישית מאוד אוהבת את המגע והנפילה של המשי על הגוף, למרות שיש בדים סינטתיים איכותיים מאוד, בעיניי למשי אין תחליף, בעיקר בשמלות ערב.

אני מציגה לכן את השמלה "מחשוף טיפה", שהצגתי לפני שני פוסטים, בבד משי בגוון סגול. השמלה בגזרה מרוחקת מהגוף, עם הרחבה עדינה לצורת A בחלק התחתון. המחשוף בצורת טיפה עם סרט סאטן בגוון סגול תואם ושרוול עטלפי.
שילבתי את השמלה עם תיק ונעל בגוון אפור עכבר, אני אוהבת את צירוף שני הצבעים.

תיק: מיה שליו | נעליים: שומייקר | צמידים: רובי סטאר ואושן

צלם: אלון סגל

May 12, 2014

White Blouse with a Tree

שני מקורות השראה השפיעו עלי בעיצוב החולצה הלבנה החדשה שלי. עיצוב סקנדינבי והסדרה המעולה "בית הקלפים". אני מנויה לבלוג My scandinavian home. כל יום אני מקבלת פוסט למייל שמציג בית חדש בעיצוב המתאפיין בשילוב של תחכום עם פשטות. מעטפת החלל בהירה מאוד ובתוכה משולבים פריטים בשחור, עץ וחומרים טבעיים ופשוטים. העיצוב מודרני ומנימליסטי. 

הדרמה הפוליטית הקרה והמאופקת "בית הקלפים" גם היוותה לי השראה. כבר בפתיחה נראית וושינגטון מרשימה עם עצים ערומים ברחובותיה. המראה המהודק, הנקי והמתוחכם של קלייר אנדרווד בלתי נשכח בעוצמתו. הבגדים המונוכרומטיים עוטפים אותה באלגנטיות כמו עור שני.

עיצבתי חולצה לבנה עם הדפס עץ ערום בשיטת דפוס רשת, זוהי התנסות ראשונה שלי ואני מאמינה שיהיה עוד המשך למהלך. החולצה מבד כותנה פרקל איכותי, צווארון סיני וסגירה על ידי תיקתקים שחורים חלולים. החולצה קיימת גם בגוון כחול מעושן וסגול לילך בהיר.

לוח ההשראה שלי


צמיד ניטים: חגית פינק
שרשרת עין וצמיד רשת: רובי סטאר
תיק: מיה שליו

צלם: אלון סגל