November 15, 2011

Bubbles Blouse & Brown X Slim Pants









כמעט שנה עברה מאז התחלתי למכור את הבגדים שלי בשדרת המעצבים, דיזינגוף סנטר. היציאה החוצה מהסטודיו ומהחנות האינטרנטית נתנה לי שיעור מעולה במכירה והבנה לעומק מיהי הלקוחה שלי. במפגש הישיר אני בוחנת את הבגד על נשים במידות ופרופורציות שונות. עם כל אחת מתקיים דיאלוג מעניין לגבי מה מתאים לה ובמה היא חושקת. אני לומדת מכן כל פעם מחדש. אני אוהבת לראות איך נשים נפתחות לאט לאט לדגמים חדשים ולצבעים שאין להן בארון, במכירה אני נותנת ייעוץ וטיפים לגבי התאמות ואיבזור משלים והכל מנסיוני האישי. חשוב לי לראות שהבגד מחמיא ולא עוד פריט שישכב בארון.

אני מציגה לכן את המכנסיים מדגם 'סלים איקס' בצבע שלישי ואחרון, חום אדמה. המכנסיים בגזרה צרה ומאוד מחמיאה. אני נהנית מהם יום יום וממליצה לכן לנסות. בד קופרו נעים ואיכותי, עיצוב נקי ומדויק, יוצר מראה יומיומי מתוחכם עם שיק. התאמתי למכנסיים חולצת שיפון בשם 'בבלס' בהדפס של בועות בגוונים ירוקים, חומים ושמנת. החולצה פרקטית בזכות הביטנה בחלק הקידמי שמונעת שקיפות ונעימה לגוף. השרוול שקוף עם סיומת של גומי דק ומפתח צוואר בצורת v עם סרט אלכסון בגוון זית תואם. חולצה נוחה, מחמיאה ומתאימה לזמן רב, לימים נעימים ולגשומים עם ז'קט.

תכשיטים: שלומית אופיר | תיק: Fool Moon
נעליים: Irregular Choice | גרביים: אמריקן אפרל

November 2, 2011

SnowWhite Blouse & Mustard Tulip Skirt






חשוב לי להנות מבגד זמן רב. גזרה בקווים נקיים, בדים איכותיים ונוחות מירבית גורמים לי לנצל את הבגד תקופה ארוכה. כשאני מעצבת דגם וכל הנתונים הללו מתקיימים אני אוהבת לייצר אותו בבדים וצבעים שונים. את דגם החולצה שבצילומים הצגתי לכן בהדפס כוכבים שחור לבן וכאן אני מציגה בבד שיפון עם הדפס נקודות לבנות בצפיפות משתנה, על רקע כחול עמוק. החולצה בעלת מפתח צוואר בצורת v, בחלק הקידמי והאחורי ישנה בטנה משיפון מכובס למגע נעים ומניעת שקיפות. השרוול שקוף ונפוח מעט עם גומי דק בסיומת.
חצאית הטוליפ שהצגתי כבר בצבעים שונים ייצרתי בגוון חרדל. גוון מאוד עכשווי ומוצלח בעיניי שמתאים לשילובים רבים. בד משי מעורב, גזרה ישרה, מותן גבוה עם חלק קדמי בצורת מעטפת. אורך החצאית עד הברך עם רוכסן ניסתר מאחור ושסע קטן.

תכשיטים: שלומית אופיר
נעליים: Shoola | גרביונים: אמריקן אפרל

צלם: אלון סגל